#1 Sun-01-10 19:50:22

 Considine

Cookie Monster

9630924
Skąd: Lublin
Zarejestrowany: Sun-01-10
Posty: 19
Pokolenie: IX
Klan: Lasombra
Natura: Samotnik
Postawa: Perfekcjonista
Rola: Doradca

Gangrel

http://www.archonshaven.com/images/vampire/clan_gangrel.gif


Gangrele są włóczęgami, rzadko pozostającymi dłużej w jednym miejscu. Różnią się pod tym względem od większości członków Rodziny, którzy starają się znaleźć sobie schronienie i przyzwyczaić do niego. Ten klan nie ma żadnych wyznaczonych przywódców; ogólnie rzecz biorąc, Gangrele są obojętni na takie sprawy. Wycofali się z życia społecznego cicho i formalnie, jednak noszą w sercu poczucie wspólnoty. To klan osobników o silnej woli przetrwania - wampirów potrafiących o siebie zadbać. Wcale nie mają w pogardzie cywilizacji czy społeczności reszty Rodziny, jednak doskonale się bez tego obchodzą. Znani są ze spokoju, z jakim przemierzają kraj Lupinów (wilkołaków), mówi się bowiem, że przyjaźnią się ze zmiennokształtnymi. Gangrele sami świetnie potrafią zmieniać kształt, co może tłumaczyć ich łatwość swobodnego poruszania się po odludziu. Nikt nie słyszał, aby potrafili zmieniać się w cokolwiek innego poza wilkami i nietoperzami, ale stare podania o starszych Gangrelach mówią, iż potrafią oni przyjmować formę mgły. Przypisuje się im zwierzęce rysy - z pewnością z powodu Dyscypliny Transformacji, w której są biegli; w istocie, najstarsi z nich z ledwością przypominają ludzkie istoty. Gangrele są blisko związani z Cyganami. W rzeczywistości, jeśli dać wiarę opowieściom, Cyganie są śmiertelnymi potomkami Przedpotopowca, który założył linie Gangrel. Ponoć znajdują się pod jego ochroną i członek Rodziny, który ich skrzywdzi lub Przeistoczy jednego z nich, będzie przed nim odpowiadał. Niezależnie od tego, co jest prawdą a co nie, członkowie Rodziny niechętnie podnoszą rękę na Cyganów. Od członków klanu Gangrel oczekuje się, zgodnie z długotrwałą tradycją, że będą pomagać Cyganom, kiedykolwiek zajdzie potrzeba. Wiadomo również, że Cyganie pomagają Gangrelom. Niektórzy Gangrele wiele wynieśli z cygańskiej kultury, włączając w to manieryzm, elementy języka, a nawet stroju.

Historia: Gangrele są jednym z najdziwniejszych i najbardziej tajemniczych klanów tworzących społeczność wampirzego świata. Z jednej strony wydają się nie zakładać żadnych formalnych struktur, z drugiej - członkowie żadnego innego klanu nie są tak gotowi do poświęceń dla swych towarzyszy jak właśnie Gangrele. Starszyzna nie sprawuje żadnej opieki nad młodszymi członkami klanu, pozostawiając ich własnemu losowi, jednak zawsze chętnie zaoferuje swą pomoc, gdyby jakiś Gangrel znalazł się w tarapatach. Do atmosfery tajemniczości, otaczającej członków klanu przyczynia się także fakt, że choć założyciel klanu jest wciąż aktywny, i (podobno) bierze czynny udział w życiu Camarilli, tak naprawdę nic o nim nie wiadomo. Nikt (przynajmniej nikt poza najstarszymi Gangrelami) nie zna jego imienia, nie wie, skąd pochodzi i kim był za życia. Praktycznie zupełny brak spisanych źródeł dotyczących najdawniejszej historii klanu zmusza do opierania się na przypuszczeniach i domysłach. Nie wiadomo co spowodowało konflikt między Gangrelami a klanem Ventrue, jednak zaciętość i upór, z jakim rzymski Senat (kontrolowany przez Ventrue) słał kolejne kohorty w bezskutecznych wysiłkach dążących do podbicia Kaledonii świadczy o tym, że nie chodziło tu o jakąś błahostkę, zagadkowa śmierć Tytusa Sulli zaś wskazuje, że nie przebierano w środkach. Kulminacją konfliktu było zniszczenie Rzymu przez hordy Wandalów, i chociaż obie strony uważają całą sprawę za niebyłą, to wielu Brujahów nadal czuje się dłużnikami klanu Gangrel.

Legendy: Kolejna tajemnica, otaczająca Gagreli wiąże się z ich stosunkami z Lupinami. Podczas gdy inne wampiry od wieków wolały chronić się za bezpiecznymi murami miast, a w dzikie ostępy zapuszczać się tylko w razie absolutnej konieczności, członkowie klanu Gangrel wybierali na swe schronienia leśna głuszę, nie obawiając się zupełnie gniewu zmiennokształtnych. Pewien wampir twierdził niegdyś, że poznał sekret Gangreli, najzazdrośniej strzeżona tajemnicę klanu, ponieważ jednak był on Malkavianinem, nikt nie dał wiary jego słowom. Wkrótce potem spotkał go tragiczny w skutkach wypadek, nie można więc niestety poznać szczegółów rewelacji, głoszonych przez szalonego Kainitę. Ze strzępów informacji, których udzielił kilka nocy przed swym niefortunnym zejściem, wyłania się niewiarygodny obraz. Według słów Malkavianina założyciel klanu Gangrel nie był za życia człowiekiem, lecz wilkołakiem! Po Przeistoczeniu nadal pomagał swym braciom w walce z odrażającym złem, znanym Lupinom pod imieniem Żmiyja. Po straszliwej walce, w której pokonał samotnie jednego z najpotężniejszych sług Żmiyja, a której echa przetrwały w legendach o Świętym Jerzym, Beowulfie, i Perseuszu, wilkołaki zawarły z nim pakt, na mocy którego nikogo z rodu Gangrela nie może spotkać z rąk zmiennokształtnych krzywda. Chociaż nie ma żadnego sposobu, by dociec, czy tak było w istocie, sami Gangrele ani nie potwierdzają tej historii, ani jej nie zaprzeczają, chociaż niektórzy z nich twierdzą, że legendy opowiadają naprawdę o walce, jaką stoczył jeden z Gangreli ze starożytnym Wyznawcą Jormungandra (znanego na południu pod imieniem Seta).

Polityka: Inną cechą, odróżniającą Gangreli od innych klanów, jest ich zupełny brak zainteresowania polityką. Podczas gdy wielu Toreadorów, Tremerów, czy (zwłaszcza) Ventrów dla władzy sprzedałoby własną matkę, Gangrele wydają się zupełnie nie zajmować takimi kwestiami jak to, kto zostanie księciem. Być może to właśnie polityczna "niegroźność" sprawia, że stosunki Gangreli układają się świetnie ze wszystkimi klanami (może za wyjątkiem Tremerów). Paradoksalnie, mimo braku zainteresowania polityką (a być może właśnie dzięki niemu) wielu Gangreli osiągnęło wysoki status, szacunek i poważanie, należne Egzekutorom. Oprócz Ventrów, żaden inny klan nie ma wśród swych członków tylu Sędziów, z żadnego tez (może poza Nosferatu) nie wywodzi się tylu Archontów, zwanych często "oczami i uszami" Egzekutorów.

Odgrywanie postaci: Odgrywając postać Gangrela, nie można zapominać o otaczającej ten klan aurze tajemniczości. Gangrele, jak żadne inne wampiry, pełni są wewnętrznych sprzeczności - równocześnie lojalni towarzysze, i samotnicy bez domu; chłonący zimne, neonowe piękno, i tęskniący za dzikimi ostępami; milczący ponuracy, o sercach pełnych radości życia; pragnący spokoju, a zarazem zawsze skorzy do bitki. Gangrele, jak żaden inny klan (może poza Malkavianinami) potrafią rozjaśnić nieco ponury mrok wampirzej egzystencji, i wnieść nieco życia w skostniałe struktury Kainitów. Nikt nie potrafi tak, jak Gangrele, cieszyć się w pełni każdą chwilą istnienia.

Przydomek: Dzikusy

Wygląd: Członkowie tego klanu zwykle wyróżniają się zwierzęcymi rysami twarzy, zwłaszcza gdy znają Dyscyplinę Transformacji. Zwykle ubierają się bardzo prosto i tak też się zachowują.

Schronienie: Gangrele z natury są koczownikami i prawie nigdy nie osiadają na stałe. Choć mogą żyć w obrębie jednego miasta, zwykle nie dbają o stale schronienie, lecz każdego dnia śpią w innym miejscu. Często można ich spotkać w parkach, ogrodach zoologicznych i innych zadrzewionych obszarach miasta. Większość z nich potrafi zapaść się pod ziemię i tak każdego wschodu umykać promieniom słońca.

Pochodzenie: Gangrele zawsze bardzo starannie dobierają sobie potomstwo, poszukując tych, którzy mają wolę przetrwania. Jednak kiedy Przeistoczą śmiertelników, pozostawiają dzieci samym sobie, aby znalazły sobie własne ścieżki w świecie. Chociaż ojcowie mogą obserwować je z ukrycia, prawie nigdy nie wtrącają się w ich życie. Kiedy nadchodzi odpowiedni czas, ujawniają się swoim żółtodziobom i uczą ich zwyczajów klanu.

Kreacja Bohatera: Gangrele zwykle pełnią w życiu rolę Wolnego Strzelca lub Robotnika - Jacusia Pracusia. Ich Usposobienie i Postawa zwykle są bardzo podobne. Fizyczne Atrybuty są pierwszorzędne, podobnie jak Talenty. Powszechne wśród nich Cechy Pozycji to: Sprzymierzeńcy (Cyganie) i Mentor (ojciec).

Klanowe Dyscypliny: Animalizm, Potencja, Transformacja

Ulomności: Za każdym razem, kiedy Gangrele wpadają w szał, coraz bardziej zaczynają przypominać zwierzęta - gracz prowadzący bohatera z klanu Gangrel musi dodawać mu nowe zwierzęce rysy, ilekroć wpada on w szał. Wraz z wiekiem Gangrele coraz bardziej przypominają to, czym naprawdę są - Bestie. Zwierzęce rysy ujemnie wpływają na społeczne umiejętności bohatera. Za każde pięć nowych rysów gracz musi obniżyć o 1 kropkę wartość jednego ze Społecznych Atrybutów.

Organizacja: Gangrele naprawdę nie uważają się za klan. Prawie nigdy nie odbywają spotkań i rzadko przychodzą na zebrania Camarilli. Jednak wspólne towarzystwo bawi ich bardziej niż innych członków Rodziny i często można ich spotkać razem.


http://bibainfo.pl/pub/86.63.132.49/2010/01/16/165919/8917/BarSmall.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.grupa-3.pun.pl www.administracjaumcs.pun.pl www.extramanager.pun.pl www.kgbgniezno.pun.pl www.avilafans.pun.pl